۞ خبر روز :
حمایت رسانه دولت از اخراج اساتید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار لاهیجان » اسلایدر
  • شناسه : 2341
  • 27 آوریل 2024 - 21:52
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مرتضی پورمقدم
گلایه های مردم از وضعیت نابسامان بیمارستان دکتر پیروز در بازدید سرزده سلمان زارع

گلایه های مردم از وضعیت نابسامان بیمارستان دکتر پیروز در بازدید سرزده سلمان زارع

به گزارش شرق گیلان نیوز شنیده ها حکایت از آن دارد که در بازدید سرزده نماینده منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان دکتر پیروز تعدادی از همراهان مریضان بستری از وضعیت نابسامان این بیمارستان بشدت گله مند بودند . گفتنی است گله بسیاری از همراهان از وضعیت خرابی آسانسور تا […]

به گزارش شرق گیلان نیوز شنیده ها حکایت از آن دارد که در بازدید سرزده نماینده منتخب مردم لاهیجان و سیاهکل در مجلس شورای اسلامی از بیمارستان دکتر پیروز تعدادی از همراهان مریضان بستری از وضعیت نابسامان این بیمارستان بشدت گله مند بودند .

گفتنی است گله بسیاری از همراهان از وضعیت خرابی آسانسور تا شیرآلات و حتی نبود مایع دستشویی در سرویس های بهداشتی را شامل می شد.

سلمان زارع در این دیدار درد و دل های بیماران و همراهان آنها را شنیده و بلافاصله با رییس دانشگاه علوم پزشکی گیلان تماس گرفته و از وضعیت ناخوشایند بیمارستان دکتر پیروز گلایه و در ضمن خواستار رسیدگی هرچه سریعتر و برطرف شدن مشکلات این مرکز درمانی شده است .

موج انتقادات از نحوه مدیریت بیمارستان دکتر پیروز لاهیجان بعنوان قطب درمانی شرق گیلان در این ماه های اخیر به اوج خود رسیده است .

حال باید منتظر عکس العمل دکتر آشوبی بعنوان متولی اصلی درمان استان گیلان بود که تا چه زمانی در مقابل انتقادات به حق مردم خواهد ایستاد و از مدیران پر حاشیه آن حمایت خواهد کرد!

گفتنی است در پی انتشار انتقادات مردمی و پیگیری معضلات بیمارستان دکتر پیروز طی این مدت توسط رسانه شرق گیلان نیوز ، مدیریت بیمارستان از دعوت مدیر مسئول این پایگاه خبری در نشست با اصحاب رسانه در هفته گذشته  خودداری نموده بود .

البته بروز چنین اتفاقاتی تحریریه پایگاه خبری شرق گیلان نیوز را از ادامه مسیر خود در پیگیری به حق مشکلات مردم ناگزیر نخواهد کرد.

 

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*