۞ خبر روز :
حمایت رسانه دولت از اخراج اساتید.

موقعیت شما : صفحه اصلی » اخبار لاهیجان » اسلایدر
  • شناسه : 3663
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۷
  • ارسال توسط :
  • نویسنده : مرتضی پورمقدم
همایش مدیریت ارتباطات راهبردی ویژه روابط عمومی ها در لاهیجان برگزار می شود

همایش مدیریت ارتباطات راهبردی ویژه روابط عمومی ها در لاهیجان برگزار می شود

همایش مدیریت راهبردی وجهه و شهرت ویژه مدیران روابط عمومی استان گیلان در لاهیجان برگزار می شود.

به گزارش شرق گیلان نیوز ، رییس اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری لاهیجان گفت:همایش طراحی چای خانه با هدف معرفی فرهنگ چای و تبلیغات و با موضوع مدیریت راهبردی وجهه و شهرت با حضور مدیران روابط عمومی دستگاههای اجرایی استان گیلان و معماران و تولید کنندگان چای در لاهیجان برگزار می شود.
شاهین جهانگیربلورچیان افزود: این همایش با مشارکت دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان، شورای هماهنگی روابط عمومی استان گیلان، شهرداری و شورای اسلامی شهر لاهیجان، سازمان چای کشور، فرمانداری لاهیجان روز چهارشنه دهم بهمن ماه سال جاری در سالن حزین دانشگاه آزاد اسلامی لاهیجان برگزار می شود.
وی اضافه کرد: دکتر حمید شکری خانقاه از مدرسان مطرح روابط عمومی کشور و نویسنده کتاب برنامه ریزی راهبردی در روابط عمومی و مدرس دانشگاه سخنران اصلی این همایش می باشد.


وی گفت: این همایش فرصتی مناسب برای بهرمندی مدیران و کارشناسان حوزه روابط عمومی در زمینه افزایش دانش در این حوزه می باشد.
وی اضافه کرد: امیدوارم با توجه به حمایت های دولت شاهد روزهای خوبی برای روابط عمومی در کشور بوده و مدیران روابط عمومی هم بتوانند سفیران خوبی برای سازمان های خود نزد افکار عمومی باشند.
عضو هیات رییسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان گیلان گفت: روابط عمومی به دلیل فشار و استرس شدید از جمله شغل های سخت و زیان آور در جهان شناخته می شود و در کشورمان از سوی متولیان امر هنوز سخت و زیان آور نیست.
جهانگیربلورچیان افزود: امروزه کمتر کسی است که از اهمیت روابط عمومی در ساختار دستگاهها و شرکت ها آگاه نبوده و با شرح وظایف این مجموعه مهم در عصر ارتباطات آشنا نباشد. روابط عمومی به دلیل فشار و استرس زیاد می بایست از سوی دولت و مجلس به عنوان شغل سخت و زیان آور شناخته شود تا فعالان روابط عمومی بتوانند در کنار سختی کار خود از مزایای آن بهره مند شوند.
وی اضافه کرد: روابط عمومی ها ، باید مورد حمایت مدیران قرار گیرند تا بتوانند با انرژی مضاعف در انجام وظایف خود موفق شوند.
وی گفت: مدیران باید باور کنند که روابط عمومی ها وکیل مدافع سازمان نزد مردم و همچنین مدعی العموم در سازمان خود هستند.

پاسخ دادن

ایمیل شما منتشر نمی شود. فیلدهای ضروری را کامل کنید. *

*